ΠΑΡΑΔΟΣEIΣ

Η παράδoση γίνεται με τις μεταφορικές ACS,SPEEDEX και ΕΛΤΑ COURIER. H παράδοση της παραγγελίας πραγματοποιείται την επόμενη  ημέρα,(στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Αν μας καλέσετε μέχρι τις 15:00 τηλεφωνικώς στο 2310570560 επεξεργαζόμαστε και αποστέλλουμε την ίδια μέρα την παραγγελία σας. Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ως εξής:

Δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά τα μέλη του συνεταιρισμού.Τα μεταφορικά για τα μη μέλη είναι 2,90 για το πρώτο δέμα μέχρι 5kg και 1,90 για το αμέσως επόμενο.

Αν τα προϊόντα φτάσουν στον προορισμό που μας έχετε υποδείξει, αλλά δεν υπάρχει κάποιο άτομο να παραλάβει το δέμα, τότε ο διανομέας θα αφήσει ένα σημείωμα που θα σας παραπέμπει στο αντίστοιχο κατάστημα της μεταφορικής της περιοχής σας.

Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση από την μεριά του πελάτη μέσα στις επόμενες 10 εργάσιμες μέρες το δέμα επιστρέφει στο κατάστημα μας. Σας προτείνουμε, για να αποφευχθεί η παραπάνω κατάσταση, να επιλέγεται διευθύνσεις όπου πάντα υπάρχει κάποιος να παραλάβει το δέμα (π.χ. εργασιακός χώρος).

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:1.Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο.2.Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.

Σε περιόδους εκπτώσεων,ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας ενός μήνα από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.Οι επιστροφές γίνονται μόνο με ΕλΤΑ COURIER,ACS και SPEEDEX.

Επιστροφές-Αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του είναι ανέπαφη και συνοδεύεται από το καρτελάκι της κατασκευάστριας εταιρείας όπως επίσης και με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής - αλλαγής σας,ούτε γίνονται δεκτές επιστροφές-αλλαγές για προϊόντα που έχει παρέλθει ένας μήνας από την αγορά τους.

O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή επιστρέφεται,σε αριθμό λογαριασμού τράπεζα σας,το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς,αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων ή πιστώνονται στην καρτέλα του εκάστοτε πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής-αλλαγής θα πρέπει να αποστέλλεται e-mail στη δ/νση info@dental.co.gr στο οποίο θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας και ο λόγος της επιστροφής ή να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 2310.570.560. Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 - 16:00.

Τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της ΒΙΠΕΘ, 21ο Βιομηχανικό Τετράγωνο Α' Φάση, 570 22 Σίνδος. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Όλα τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή-αλλαγή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΣΟΘ πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Top