Αφορά
 όλους τους πολίτες που ζουν εντός της Ε.Ε. αλλά και όσες εταιρίες συναλλάσσονται με πολίτες της Ε.Ε., ακόμη κι αν η έδρα της εταιρίας βρίσκεται σε τρίτη χώρα.
Βασικά δικαιώματα των υποκειμένων (=πολίτες) που προστατεύονται από τον Κανονισμό είναι:
  1. Το δικαίωμα ενημέρωσης και πρόσβασης στα δεδομένα. Ο πολίτης έχει σαφέστερη και περισσότερη ενημέρωση για τη συλλογή και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του, αλλά και πρόσβαση σε αυτά.
  2. Δικαίωμα διόρθωσης. Ο πολίτης έχει δικαίωμα να απαιτήσει τη διόρθωση ανακριβών δεδομένων καθώς και την συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων που τον αφορούν.
  3. Δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας. Ο πολίτης δικαιούται να εξασφαλίσει τον περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων υπο συγκεκριμένες προϋποθέσεις
  4. Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία. Ο πολίτης έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
  5. Δικαίωμα στη λήθη. Ο πολίτης που δεν επιθυμεί πλέον την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την πλήρη και οριστική διαγραφή τους, με την προϋπόθεση ότι αυτά δεν τηρούνται για κάποιο συγκεκριμένο νόμιμό και δηλωμένο σκοπό.
  6. Δικαίωμα στη φορητότητα. Ο πολίτηςέχει το δικαίωμα να ζητήσει τη μεταφορά των δεδομένων του – σε ηλεκτρονική μορφή – από αυτόν του τα τηρεί (και λέγεται υπεύθυνος επεξεργασίας) σε κάποιον άλλο.
            Πρέπει να φοβάσαι;
            Όχι αλλά πρέπει να προσέχεις για την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων.
            Γιατί μου τα λες όλα αυτά;
            Στα πλαίσια της προσπάθειας του Συνεταιρισμού να «συμμορφωθεί» με τις απαιτήσεις του Κανονισμού στο επόμενο διάστημα θα χρειαστούμε τη βοήθεια όλων των μελών, πελατών, υπαλλήλων, συνεργατών.
            Γιατί θα χρειαστείς τη βοήθεια μου;
            Σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό για να σε ενημερώνω στο μέλλον  σχετικά την εμπορική μου δραστηριότητα (αποστολή e-mail, προσκλήσεις ταχυδρομικές, τηλεφωνικές ενημερώσεις κλπ) αλλά και για να επεξεργάζομαι τα προσωπικά δεδομένα σου που έχω ΝΟΜΙΜΑ (δηλαδή με δική σου βούληση μου έδωσες στα πλαίσια της επαγγελματικής – εμπορικής σχέσης μας) ΠΡΕΠΕΙ να έχω τη ΡΗΤΗ σου συναίνεση. Πρέπει δηλαδή για κάθε μια από τις παραπάνω δραστηριότητες ξεχωριστά να γνωρίζω τη θέληση σου.
            Πώς θα γίνει αυτή η διαδικασία; Πρέπει να κάνω κάτι;
            Μην ανησυχείς, η διαδικασία θα είναι απλή, αλλά και ταυτόχρονα κατανοητή από όλους. Θα σου στείλουμε στον λογαριασμό e-mail που μας έχεις δώσει, μια φόρμα και θα σε ρωτούμε για καθένα από όλα αυτά ξεχωριστά. Θα έχεις το δικαίωμα κάποια να τα αποδεχθείς και κάποια όχι (ή και όλα να τα αποδεχθείς… εσύ θα αποφασίσεις.). Με την ευκαιρία αυτή θα μπορείς (ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ)  να μας δώσεις εκ νέου τα στοιχεία σου για να εντοπίσουμε πιθανά λάθη μας.
            Κι αν δεν επιθυμώ να απαντήσω στο ερωτηματολόγιο;
            Δυστυχώς στο μέλλον δεν θα μπορούμε να σε ενημερώσουμε για οτιδήποτε συμβαίνει (όπως κάναμε μέχρι σήμερα). Πρέπει να έχουμε την ρητή σου άδεια για να το κάνουμε στο μέλλον.
            Αν δεν επιθυμώ πλέον να λαμβάνω ενημερώσεις και να έχω συναλλαγή με τον Συνεταιρισμό;
            Κανένα πρόβλημα, πάλι φίλοι θα είμαστε. Θα το δηλώσεις στο ειδικό πεδίο του σχετικού ερωτηματολογίου και θα φροντίσουμε (για όσο διάστημα το επιθυμείς) να σε ξεχάσουμε. Μπορείς ανά πάσα στιγμή ν αλλάξεις γνώμη στο μέλλον.
            Αν αλλάξω γνώμη;
            Κανένα πρόβλημα, όποια κι αν είναι η απόφαση σου, μπορείς ανά πάσα στιγμή να την αλλάξεις. Μην φοβάσαι.
            Πόσο θα μου κοστίσει αυτή η διαδικασία;
            Για εσένα ΤΙΠΟΤΑ. Ίσα-ίσα είναι μια μεγάλη ευκαιρία να (ξανα)γνωριστούμε.
 
 
Top